Satakunnan Kokoomusnaisten piirihallitus

Satakunnan Kokoomusnaisten piirihallitus kokoontuu kerran kuukaudessa, poislukien heinäkuun.
Piirihallituksen kokoukset kiertävät maakunnassa ja kokouspaikkakunnan yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita piirihallituksen kokouksiin.
Piirihallituksen sihteerinä toimii järjestösihteeri Mari Rantala.

Katso piirihallituksen jäsenten yhteystiedot tästä >>>

Marju Sjösten

Satakunnan Kokoomusnaisten puheenjohtaja

Olen porilainen 55-vuotias kokoomusnainen.

Toimin ensimäistä kautta Satakunnan Kokoomusnaisten puheenjohtajana ja Satakunnan piirin varapuheenjohtajana.
Aktiivisena kokoomuslaisena olen ollut yli kymmenen vuotta Porin Kokoomusnaisissa erilaisissa tehtävissä, sihteeristä puheenjohtajaan.
Luottamustoimeni on Porin Veden johtokunnassa ja Kulttuurilautakunnassa varajäsenenä.

Koulutukseltani olen sairaanhoitaja/terveydenhoitaja ja päivätyötä teen Turun yliopiston lääketieteellisen koulutuksen opetushoitajana Porin opetusterveyskeskuksessa Puuvillassa ja Satakunnan keskussairaalassa.

Perheeseeni kuuluu aviomies, neljä aikuista tytärtä miehineen ja neljä tyttärenpoikaa.

Suomen punaisen ristin toiminnassa olen mukana Satakunnan piirihallituksen jäsenenä, Porin osaston varapuheenjohtajana, sihteerinä ja ensiapuryhmässä päivystäjänä.

Vapaa-ajan liikunnastani pitävät huolen nelijalkaiset perheenjäsenemme Onni ja Reino, jotka lenkittävät minua päivittäin.
Kerran viikossa ehdin myös ystävieni kanssa keilaamaan ja silloin tällöin kisaamaankin.

Tuula Isotupa

Rauman Kokoomusnaisten puheenjohtaja
Satakunnan Kokoomusnaisten varapuheenjohtaja

Olen raumalainen, 50-vuotias yksityishammaslääkäri.
Minulla on kaksi aikuisuuden kynnyksellä olevaa lasta ja harrastan lenkkeilyä koirani kanssa.

Pilvi-Sisko Godin

Kokemäen Kokoomusnaisten varapuheenjohtaja

Terveiset Kokemäeltä kauniin Kokemäenjoen rannalta.

Perheeseeni kuuluvat kolme lasta ja aviomies. Koulutukseltani olen kasvatustieteen maisteri, luokanopettaja. Työni teen Huittisissa Suttilan koululla koulunjohtajana opettaen 3.-4. yhdysluokkaa.

Olen Kokemäen Kokoomusnaisten varapuheenjohtaja. Luottamustoimiini kuuluvat tällä hetkellä KH:n ja KV:n jäsenyys. Lisäksi olen kasvatus- ja opetuslautakunnassa KH: n edustajana sekä jäsenenä lasten ja nuorten asiantuntijaryhmässä.

Kokemäen naisvoimistelijoissa ja Kokemäen Kova-Väen yleisurheilu ry:n toiminnassa olen ollut johtokunnan jäsenenä jo usean vuoden ajan.
Kesäisin aika kuluu yleisurheilukentällä huoltajana ja toimitsijana. Kouluttajana Pitkisportilla kuuluu jo myös perinteenä kesäohjelmaan. Lisäksi kesään kuuluu vielä monet muut vapaaehtoistyöt.
Toki kesään kuuluu lomailuakin.

Harrastan Pilatesta ja erilaisia jumppia enemmän tai vähemmän säännöllisesti.

Teresa Kaaresmaa

Noormarkun Kokoomusnaisten puheenjohtaja
Kokoomusnaisten Tulevaisuuskoulutettava 2017-2018

Katja Kuula

Pyhäjärviseudun Kokoomusnaisten puheenjohtaja

Tervehdys Pyhäjärviseudulta, Säkylästä.

Perheeseeni kuuluu avomies ja 5-vuotias tytär.
Koulutukseltani olen sairaanhoitaja. Työskentelen Sotilaslääketieteen Keskuksessa eli huolehdin varusmiesten terveydenhuollosta pyrkien palauttamaan heidät mahdollisimman nopeasti takaisin riviin.
Olen Pyhäjärviseudun Kokoomusnaisten puheenjohtaja.
Lisäksi olen jäsenenä perusturvalautakunnassa. Osan vapaa-ajastani vie myös Säkylän Naisvoimistelijat, jossa olen puheenjohtajana.
Aika tavalla yhdistystoimintaa, jonka kautta olen saanut tutustua moniin mukaviin ihmisiin.
Olenkin ajatellut, että vaikka se paljon ottaa, niin kyllä se myös paljon antaa. Pyrin huolehtimaan kunnostani esim. ulkoilemalla säännöllisesti. Näin saa sekä pää että muu kroppa kaipaamaansa huoltoa.

Kirsi Nikula

Ulvilan Kokoomusnaisten puheenjohtaja

Olen naimisissa, kolmen tyttären äiti ja kuuden lapsenlapsen mummu. Koulutukseltani olen sairaanhoitajaYMK ja sosiaaliohjaaja. Vanhustyö on lähellä sydäntäni. Sosiaaliohjaajakoulutuksen jälkeen työskentelin omassa yrityksessäni; autoin vanhuksia selviytymään kotonaan. Siinä työssä sairaanhoitajan tehtävät alkoivat kiinnostaa ja pääsin onnekseni opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Myöhemmin suoritin vielä ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon esimiestyötäni vahvistamaan.

Siirtyessäni vanhainkodin johtajaksi myin kotipalveluyritykseni. Palasin kuitenkin vielä takaisin kotihoidon piiriin, tällä kertaa Porin perusturvaan, toimien siellä vanhuspalveluiden esimiehenä. Nykyään toimin esimiehenä Mainiokoti Akselissa, vanhuksille suunnatussa tehostetussa palveluasumisessa.  Näin olen saanut seurata eri suunnilta vanhusten elämää. Tämä on itselleni suuri rikkaus.

Politiikka on aina kiinnostanut mutta liityin Ulvilan kokoomusnaisiin vasta muutamia vuosia sitten, kun omaa aikaa tuntui olevan enemmän. Olen päässyt mukaan niin kunnallistoimikuntaan kuin vaalitoimikuntaankin. Ulvilan kokoomusnaisten puheenjohtajaksi tulin valituksi vuoden 2017 alusta. Tämä on ollut erittäin antoista aikaa.

Harrastan kahden kääpiösnautserini ulkoiluttamista, käsitöitä ja rakkaiden lastenlasteni kanssa touhuamista. Joskus muistan käydä myös vesijuoksussa!

Mirja Pentikäinen

Kankaanpään Kokoomusnaisten puheenjohtaja

Terveiseni Kankaanpäästä.

Työskentelen (pitkän yrittäjäuran jälkeen) nykyisin ravintolassa salityöntekijänä eli tarjoilijana. Nautin työstäni, jossa tapaa erilaisia ihmisiä päivittäin.

Sydämeltäni olen aina ollut kokoomuslainen vaikka puolueeseen liityinkin vasta 2000-luvun alussa. Luottamustoimista olen eniten pitänyt teknisen lautakunnan jäsenyydestä ja Vatajankosken Sähkön hallituksen jäsenyydestä.

Tällä hetkellä olen teknisen lautakunnan varajäsen ja Vatajankosken Sähkön kuntayhtymän valtuuston jäsen. Olen myös Pohjois-Satakunnan Jätteidenkäsittely Oy:n hallituksen jäsen ja Satakunnan Pelastuslaitoksen johtokunnan varajäsen.

Verkostoituminen on mielestäni tärkeää. Politiikan lisäksi harrastan keilailua Myllymäen Rännipallot ry:ssä, jonka perustajajäsen, rahastonhoitaja ja organisaattori olen. Rännipallot tosin on enemmän kyläyhdistys kuin keilailuseura, sillä meillä on vuosittain tapahtumia, joilla ei ole mitään tekemistä keilailun kanssa - esimerkkinä pilkkikisat.

www.rannipallot.fi

Suomen Volvo-kerhossa olen kirjanpitäjänä ja Volvo-harrastus kiinnostaa minua laajemminkin.

Zonta-kerhossa olen kummivastaava, IT-vastaava ja ohjelmatoimikunnan jäsen. Zonta Internationalin visiona on maailma, jossa naisten oikeudet tunnustetaan ihmisoikeuksiksi ja jossa jokainen nainen pystyy käyttämään hyväkseen kaikki mahdollisuutensa. Zonta-nimi tulee Sioux-intiaanien kulttuurista tarkoittaen oikeudenmukaista ja luotettavaa. www.zonta.fi

Lions-toimintaan minut kutsuttiin LC Kankaanpää Helmi -clubiin. Odotan mielenkiinnolla, mitä kaikkea tämä tuo tullessaan!

Näiden lisäksi seuraan jääkiekon Liigaa (HIFK-fani!), formuloita ja tenniksen Grand Slam -turnauksia.

Hannele Seppä

Teljän Kokoomusnaisten edustaja piirihallistuksessa

Olen v. -61 syntynyt Porilainen työvoima-asiantuntija. Työskentelen Satakunnan TE-toimiston Porin toimipisteessä tuetun työllistymisen palvelulinjalla.  Perheeseeni kuuluu aviomiehen lisäksi kolme aikuista lasta sekä kaksi lastenlasta.  Asun omakotitalossa  Ruosniemen Tuulikylässä. Meillä majailee myös pitkä-aikainen lemmikkimme, 29 v ruunaherra sekä 7 v pitkäkarvainen maatiaiskissa. Satunnaisesti saamme hoidettavaksemme poikamme vilkkaan mäyräkoiran. Kesäisin mökkeilemme Siikaisten Isojärvellä. Toimin Teljän kokoomusnaisten sihteerinä,  aikaisemmin olen toiminut myös puheenjohtajana.

Eija Vaajakari

Porin Kokomusnaisten edustaja piirihallituksessa