Puheenjohtajan kesäkirje

8.6.2017

Hyvät Satakunnan Kokoomusnaiset!

Kesä tekee tuloaan ja jo muutamana päivänä olemme saaneet nauttia auringosta ja lämmöstä. Välillä kyllä sataa ja on kylmä, välillä paistaa aurinko, mutta niin on myös tavallisestakin elämässä vuorotellen hyviä ja huonoja päiviä, joista toivottavasti hyvät muistetaan parhaiten.

Vaalit

Kunnallisvaalit ovat ohitse ja useimmissa kunnissa on myös paikkajaot tehty sekä neljän vuoden työ alkanut. Satakunnassa Kokoomusnaisia oli ehdokkaina vähemmän kuin edellisellä keralla, mutta niin valtuustoihin kuin myös kaupunginhallituksiin ja lautakuntiin tuli edelleenkin valituksi aktiivisia ja päteviä Kokoomusnaisia.

Kauaa ei silti voida lomailla, sillä maakuntavaalien ehdokashaku on jo käynnissä ja vaalityö alkaa vähitellen. Satakunnassa tarvitaan näihinkin tehtäviin innokkaita ja osaavia kokoomuslaisia naisia. Mikäli olette kiinnostunut ehdokkuudesta, niin ilmoittakaa siitä tämän linkin kautta EHDOLLE.FI .

Sauli Niinistön presidentti vaalikampanja on alkanut ja kannatuskortteja voi ja kannattaa täyttää ja jakaa halukkaille. Kannatuskortteja voi tiedustella yhdistyksien puheenjohtajilta sekä kannattajayhdistyksen nimeämältä Satakunnan yhteyshenkilöltä, kun hänet nimetään. Kannattaa seurata niinisto.fi -nettisivusto, siellä kerrotaan lisää ajankohtaisista asioista sekä tapahtumista.

SuomiAreena 10.-14.7

Heinäkuussa Kokoomus perinteisesti mukana SuomiAreenalla ja kansalaistorilla puolueiden yhteisteltalla. Kokoomusnaisten vastuupäivä puolueteltalla on torstaina 13.7 ja talkoolaisia tarvitaan taas jakamaan mm. ilmapalloja. ILMOITTAUDU TÄSTÄ talkoolaiseksi SuomiAreenan kansalaistorin puolueteltalle.

Antinkatu 5. sijaitsevassa Yrittäjätalo Köörissä on koko viikon ajan kokoomustilaisuuksia ja niistä informoidaan lisää ennen SuomiAreena viikkoa.

Tapaamisiin Suomi-Areenalla ja jatketaan toimintaa täydellä teholla taas syksyllä.

Rentouttavia ja aurinkoisia kesäpäiviä teille kaikille!

Satakunnan Kokoomusnaisten puheenjohtaja

Marju Sjösten